niedziela, 1 kwietnia 2012

Pierwsze kroki na pierwszym blogu

Witam serdecznie na moim pierwszym blogu dotyczącym pasji związanej z bieganiem.
Nie mając regularnego trybu pracy ciężko było zaplanować treningi na siłowni, a kilogramów nie ubywało. Alternatywą okazało się najprostsze rozwiązanie. Wystarczy nabyć odpowiednie obuwie, w miarę przyzwoity strój sportowy odrobina chęci i zaczynamy biegać! Jak już wielokrotnie się przekonałam najistotniejsze są chęci i wewnętrzna motywacja bo dla chcącego nic trudnego.
Jadąc przez Szczecin coraz częściej widzę osoby uprawiające jogging co wprawia mnie w dobry nastrój bo sport to zdrowie;-) Ostatnie 5 lat spędziłam w jednym z krajów skandynawskich, gdzie już od samego rana ludzie w odblaskowych kamizelkach z uśmiechem na twarzy wymieniają się wzajemnym pozdrowieniem biegając. I cieszę się bardzo, że udało mi się tą pasją zarazić bo poza polepszaniem stanu zdrowia polepszam swój stan ducha! I właśnie dlatego założyłam tego bloga;) Żeby zarażać innych pasją biegania!
Zapraszam wszystkich lubiących biegać do wpisów i wspólnego biegania!!!

1 komentarz: